Facebook Ads

Zašto oglašavati na Facebooku?

Na Facebook se svakodnevno prijavljuje čak 1,6 milijarde korisnika. Koliko je ta brojka golema svjedoči i činjenica da Kina, zemlja s najvećom populacijom na svijetu, svakim danom ima manje ljudi koji žive nego mi na Facebooku. Na mjesečnoj razini taj broj raste na više od 2 milijarde.Facebook račun danas ima gotovo svatko, a Facebook nudi mnogo različitih opcija oglašavanja.

Jedna od najboljih opcija Facebook oglašavanja su gotovo beskonačne mogućnosti ciljanja (targetinga). Kada definirate svoju ciljanu publiku, možete birati između osnovnih demografskih karakteristika (kao što su lokacija, dob, spol itd.) do ponašanja (npr. ljudi koji puno putuju).

Što vam je potrebno za početak?

Za pristup Facebook oglašavanju, trebate ili 1) stvoriti novu Facebook stranicu ili 2) dobiti ulogu oglašivača na postojećoj Facebook stranici. Ubrzo ćete moći početi stvarati oglase sa same stranice ili putem drugih Facebook alata kao što je izrada oglasa. Ako nemate stranicu, ne brinite, izrada stranice je jednostavna.

Vaša publika se nalazi na Facebooku

Kao što je već spomenuto, na Facebooku je svaki mjesec aktivno 2 milijarde ljudi. To znači da imate priliku doći do trenutnih kupaca, novih kupaca i ljudi zainteresiranih za vašu tvrtku ili organizaciju.

Oglasi prilagođeni vašim specifičnim ciljevima

Facebook nudi niz ciljeva oglašavanja, tako da možete odabrati opcije koje odgovaraju vašim potrebama i poslovnim ciljevima.

Trebali biste odabrati ciljeve oglašavanja koji će vam pomoći da postignete svoje ciljeve. Bilo da je vaš cilj potaknuti angažman na objavi, poslati ljude vašu web stranicu ili pronaći nove potencijalne klijente za svoju tvrtku, postoji cilj oglašavanja koji će vam pomoći.

Jednostavna oglasna rješenja

Možete kreirati oglase brzo i jednostavno izravno sa svoje Facebook stranice. Da biste stvorili ove vrste oglasa, potražite gumb Promoviraj na svojoj stranici ili pokušajte pojačati objavu klikom na gumb, pojačati objavu na određenim objavama. U nastavku možete vidjeti neka od oglasnih rješenja koja ćete pronaći na svojoj Facebook stranici:

  • Pojačani postovi: Pojačavanje objave može vam pomoći da povećate broj ljudi da lajkaju, dijele i komentiraju postove koje kreirate.
  • Oglasi na stranici: Promoviranje vaše stranice može vam pomoći da više ljudi lajka i prati vašu stranicu.
  • Oglasi na web stranici: promocija vaše web stranice može vam pomoći da povećate broj ljudi da posjeti istu.
  • Generiranje potencijalnih kupaca: prikupljajte informacije o potencijalnim kupcima od ljudi zainteresiranih za vašu tvrtku.
  • Konverzije: potaknite ljude da poduzmu vrijedne radnje na vašoj web stranici ili u aplikaciji, kao što je dodavanje podataka o plaćanju ili kupnja. Koristite Facebook pixel ili događaje aplikacije za praćenje i mjerenje konverzija.
  • Svijest o brandu: dosegnite ljude koji će vjerojatnije obratiti pozornost na vaše oglase i povećati svijest o vašem brendu.

Postavite razuman budžet

Možete odabrati ciljeve oglašavanja koji funkcioniraju unutar vašeg proračuna i postaviti prilagođeni proračun na temelju potreba vašeg poslovanja.

Kada je najbolje vrijeme za oglašavanje?

Sada! Budite korak ispred konkurencije. Oglašavanjem ćete privući pažnju, povećati svijest o svom brendu i stupiti u kontakt sa svojom publikom i kao rezultat steći ćete više novih kupaca ili kontakata.

Najnovije