TikTok

Tko su korisnici TikToka?

Jedna od novijih platformi društvenih mreža koja je u posljednje vrijeme dobila veliku pažnju je TikTok. Ova aplikacija opisuje se kao miks Winea, Twittera i Instagrama, dopuštajući svojim aktivnim korisnicima kreiranje kratkih videozapisa usmjerenih na glazbu, ples ili bilo koji drugi sadržaj, uređujući ih koristeći razne leće, filtere i druge opcije.

Počevši od glazbene i video aplikacije u kojoj dominira generacija Z, TikTok je brzo postao globalno središte za povezivanje brendova sa svojim kupcima. S velikim brojem aktivnih korisnika nemoguće je zanemariti snagu TikToka. Dobra vijest je da još uvijek možete stići na vlak ove najbrže rastuće platforme.

Trenutno najveća demografska skupina korisnika TikToka su tinejdžeri i mlade osobe dobi od 16 do 24 godine, ali platforma ne zanima samo generaciju Z. To je jedna od najbrže rastućih platformi za društveno umrežavanje na svijetu i reklamni raj za tvrtke.

Kakva je zapravo društvena mreža TikTok?

Kako biste u potpunosti razumjeli što je društvena mreža TikTok, važno je znati više o njezinim prethodnicima. Vine je bila aplikacija za snimanje i dijeljenje videozapisa koja je korisnicima omogućila stvaranje kratkih videozapisa koji se reproduciraju u ciklusu. Musical.ly je bio sličan, samo što je korisnicima omogućio dodavanje specijalnih efekata i obično se koristio za sinkronizaciju omiljenih pjesama. Godine 2018. kreatori slične kineske aplikacije pod nazivom Douyin kupili su Musical.ly. Ove dvije aplikacije spojile su se u TikTok i tako ušle na zapadno tržište.

Društvena mreža TikTok
TikTok na tržište je došao 2018. godine kada su se spojile dvije aplikacije.

TikTok je aplikacija ili društvena mreža koja korisnicima omogućuje stvaranje vlastitih kratkih videa. Od drugih platformi društvenih mreža razlikuje se po tome što se Facebook, LinkedIn i Instagram uglavnom fokusiraju na dijeljenje slika i teksta, dok se TikTok mreža fokusira na video zapise – što otvara potpuno novu razinu povezivanja s korisnicima. Korisnici TikToka (a time i tvrtke) mogu koristiti pozadinske pjesme, zvučne efekte, filtere, duete s drugim korisnicima ili čak reagirati na videozapise putem svoje „green screen“ značajke.

Mnogi vole reći da je TikTok poput Instagrama – ali s videima. Osim toga, snimanje videa je prilično jednostavno. Ne treba vam veliki kreativni marketinški tim za stvaranje zabavnih ili edukativnih videa koje će vaša publika gledati. Sve što trebate je telefon, aplikacija i volja da isprobate nešto novo.

Predstavite svoj brend na kreativan način

Sjajna stvar kod TikToka je to što to nije samo platforma društvenih medija na kojoj možete dijeliti sadržaj sa svojim sljedbenicima, već zapravo omogućuje korisnicima da kreiraju vlastiti sadržaj pomoću aplikacije i tako promoviraju svoj brand.

Kada izradite video koji pokreće razgovor, educira ili aktivira emocije kod korisnika – vjerojatno ćete biti ugodno iznenađeni i nagrađeni sadržajem i angažmanom korisnika. TikTokov jedinstven i točan algoritam, međutim, omogućuje da postovi vaše tvrtke vjerojatno završe na strani vašeg idealnog kupca.

Mnoge su tvrtke postigle uspjeh s TikTokom, ne samo zbog svoje kreativnosti i autentičnosti, već i zbog nevjerojatnog algoritma i izloženosti koje nudi. Tiktok će vašoj tvrtki omogućiti pristup publici koju druge platforme nemaju. Za vlasnike tvrtki, jedna od najvažnijih stvari koje možete imati – izloženost – je veća, to su veće šanse da zadržite korisnike, steknete nove i poboljšate ukupnu svijest o vašem brandu.

Je li sada pravo vrijeme za kreiranje sadržaja na TikToku?

Definitivno. Prvo što treba spomenuti je da TikTok neće tako brzo nestati s horizonta društvenih mreža. Zapravo, platforma je toliko uspješna da se druge društvene mreže osjećaju ugroženima i fokusiraju se na videozapise kako bi ih mogli pratiti.

Najnovije