E-mail kampanja

10 koraka za savršenu marketinšku e-mail kampanju

Svatko od nas dobiva puno reklamnih e-mailova u svoj inbox na dnevnoj bazi – neke od njih ne otvaramo, a često ako ih i otvorimo, nakon toga ih izbrišemo. Kako onda napraviti dobru e-mail kampanju koju će primatelj htjeti otvoriti, pročitati sadržaj i slijediti link na ono što reklamirate?

1. Odredite na koju skupinu ljudi ciljate

Čar e-mail marketinga je ta što možete usmjeriti reklame na točno određenu demografiju za koju mislite da će biti najviše zainteresirana. Pri stvaranju kampanje, imajte na umu kome je kampanja namijenjena – od toga kakav će naslov biti, do toga hoćete li uključiti slike i kakvog će one biti stila.

2. Stavite se u poziciju primatelja

Biste li Vi otvorili takav e-mail ili biste ga obrisali ni ne gledavši ga? Koliko bi Vas zainteresirao naslov? Sadrži li sam e-mail dovoljno sadržaja da biste znali o čemu se radi, ali da ipak morate otvoriti stranicu za više informacija?

3. Koristite ime brenda

Više od polovice ljudi neće otvoriti reklamni e-mail ako se radi o nečemu za što nikad nisu čuli pa tako na mjestu pošiljatelja Vaše kampanje ne treba stajati ime onog koji konstruira mail, već najpoznatiji oblik imena vašeg brenda ili tvrtke.

4. Mjesto predmeta

Naslov maila mora biti informativan, ali intrigirajuć – njegov cilj je privući primatelja da otvori mail. Možete kreirati personalizirane mailove gdje ćete u naslovu oslovljavati samog primatelja ili na primjer, započeti ideju koju ćete dovršiti u tekstu maila.

5.  Jasan i sažet sadržaj

Neka sadržaj e-maila bude precizan i da primatelju informaciju koju želite prenijeti bez previše teksta, dugih riječi ili žargona.

Korisno je koristiti različite veličine fonta kako biste istaknuli najvažnije za slučaj da netko samo preleti pogledom Vaš mail – lakše ga je zadržati tako nego da imate tekst dug 50 redova pisan istim fontom od glave do pete.

6. Personalizacija

Iako je lakše masovno kreirati jednostavne mailove, puno je isplativije personalizirati kampanju. Omogućite primatelju da se osjeća kao da se obraćate baš njemu od svih ljudi – prije svega umjesto generičkog oslovljavanja s „Poštovani/Poštovana“, koristite ime pojedinca ili naziv skupine u koju pripada.

E-mail marketing Vam stvarno daje mogućnost ciljanog i personaliziranog oglašavanja pa je iskoristite koliko god možete.

7. Opcija odjave

Nema potrebe slati mailove ljudima koji sigurno nisu zainteresirani za ono što nudite pa je korisno imati opciju Unsubscribe – time je Vaša mailing lista filtrirana, a ljudi nemaju dojam agresivne reklame ako se jednostavno mogu odjaviti.

8. Koristite program za sastavljanje mailova

Uz pomoć njega možete kreirati dobro dizajnirane mailove bez tehničkog ili grafičkog znanja.

9. Odredite vrijeme

Prilagodite kampanju sezoni – oglašavanje kupaćih kostima ostavite za ljeto, a popuste na česte poklone pripremite za predbožićno vrijeme.

10. Odredite cilj

Ovisno o tome je li cilj kampanje promovirati novi proizvod, održati odnos s kupcima ili naknadna komunikacija, oblikujte e-mailove pažljivo.

Da zaključimo, e-mail marketing Vam daje mnoge pogodnosti koje stariji načini oglašavanja nemaju – uz ovih 10 koraka bit će Vam puno lakše kreirati uspješnu marketinšku kampanju.

Autronic